Vår!

Åh, äntligen vågar jag verkligen tro att våren är här!
Tog en promenad till ica vid 18-tiden idag, med Norpan i sulky. Hon älskar den vagnen! Jag som var så orolig för hur det skulle vara att ha henne framåtvänd, men hon gillar det verkligen.
Hennes vita jacka är nu även den på tok för varm, så det fick bli en kofta som hennes gammelmormor stickat och en luvtröja hon fick av sin mormor och dennes make i julas över. Blev alldeles lagom.
Till det hade hon sin nya mössa, som jag inte kunde låta bli att köpa. Ungen är ju galen i bilar, tåg, ja allt på hjul, så då var den väl klockren?
Så skönt ute, jag tog bara min skinnjacka och mina gamla adidas. Som jag har saknat att ha det så enkelt att gå ut! Ingen tjock jacka, ingen mössa eller vantar.. Inte heller några eländiga stövlar som läcker in och har noll fotfäste.

ÅH VAD JAG ÄLSKAR VÅREN!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0