Så är det bara!

Jahopp, den blogg jag kom igång med jiddrade plötsligt som fan, tog bort inlägg och jag vet inte allt, så jag hoppar tillbaka hit.

Vad hade ni för er på nyår?
Vår spenderade vi hos svärföräldrarna. Blev en lugn kväll med gott att äta och trevliga samtal.
Noor, min i morgon 6-månader gamla dotter, slocknade ganska tidigt, så väckte henne vid åtta, drog på henne klänningen och fixade hennes hår så hon kunde vara med på några foton, sen var det av med allt, och låta henne somna om.
Min sambo, här kan vi kalla honom för R, lyckades på okänt sätt förstöra sina glasögon, som jag efter något som kändes som en halv evighets pillande lyckades få ihop någorlunda, för att morgonen därpå åka isär igen. Nu är det officiellt. Han ska skaffa linser istället.

Vet ni vad? Jag ska ta och sova nu tror jag. Ska plocka i ordning lite bara, sen blir det att nanna kudden.

På schemat för veckan så står det skrivet tre saker hittills. Här läkarbesök på torsdag, ska hämta ut ett okänt paket på posten (vi har fått ett avi som vi inte vet till vad), och träffa min bror för lunch.

Jag skriver mer i morgon, och då ska jag försöka slänga in lite bilder också!

Puss kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0