Tvättstuga tvättstuga

God morgon!

Nu har vi tvättstuga, är inte så mycket som ska tvättas idag i alla fall, skönt det.
Norpan kryptränar för tillfället i sin säng, och jag passar på att andas lite. Varit mycket den här morgonen redan. Tösen har ont i magen, och har skrikit konstant, men nu verkar det som det börjar lägga sig. Bara jag inte jinxade det nu.

Är sjuuuukt trött. Har bara sovit max fyra timmar i natt. Varför? Säg det.. Blev bara så. Och så vaknade Noor och hade ont i magen vid 6-tiden som sagt.
Är ännu inte helt pigg, men idag måste jag in till stan vare sig jag vill det eller inte, det är inte hållbart att vara utan bankdosan längre nu.

Nu ska jag ta och diska upp lite här, men slänger in en bild på min lilla älskling här!


<3333

Kommentarer
Postat av: Madde

hej hej=)



haha ja dom växer så snabbt! =)

Jaha jag hade missat att du hade ny blogg, tyckte väl att du aldrig uppdatera=) Haha

Nor har så fint långt hår, Melinas har inte växt alls ännu, jag bara längtar o se om hon får lite krulligt hår:)

2010-01-14 @ 11:05:44
URL: http://tjockisbullen.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag har varit inne på din andra och väntat på att du ska skriva om din nya blogg...

Vad söt hon är din Noor - massor med fint hår!!

Hoppas du får sova mer inatt!



/Linda (TomLi FL)

2010-01-25 @ 22:23:08
URL: http://harligavardag.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0