Jahapp

Varit lite "ur gängorna"  på sista tiden, så har inte blivit så mycket skrivande av. Saknar Mozart något otroligt, men jag vet att han har det bra där, så jag får bita ihop och vara glad för hans skull. Han förtjänar bara det bästa.

Har varit på gotland i en vecka, kom hem i söndags, efter en lååång resa på runt 6 timmar. Trevligt.
På ön var det som vanligt, skönt att vara "hemma" ett tag och underbart att få träffa familjen, däribland min bror med familj som jag inte träffat på evigheter.
Än en gång så var jag ju naiv nog att tro att jag skulle få lite avlastning när jag var nere, men det kunde jag ju fetglömma! Noor förvandlades över en natt till världens mammagris, och det var ingen annan som dög. Hon blev helt hysterisk om jag försvann utom synhåll. Med det i åtanke så blev det hela ännu mer intensivt än på hemmaplan.

Idag ska vi äntligen till "dagis" igen, var flera veckor sen!

Nu ska jag sätta mig ner och planera de sista detaljerna till hennes barnkalas den 11 juli, skriver mer när jag orkar!

Snor bilden mamma tog på Norran när vi var ute vid husvagnen.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja nog blev hon en liten mamma"gris" allt, men det är en period de flesta små går igenom, det kommer en dag när allt kommer att bli mycket lättare.

Hundpensionatet inbokat för de våra nu, så vi kommer!

Kramis

2010-06-17 @ 12:21:57
URL: http://alfalena.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0