Varmt varmt varmt VARMT!

Fullt schema idag.
Klockan är inte mycket, och vi har redan varit på stan. Köpte några nya klänningar till Norran, samt två par leggins och ett par sandaler.
Fröken som nyligen lärt sig gå fick för första gången testa att gå själv, och jösses, det fick jag ångra sen! När jag var tvungen att sätta henne i vagnen blev hon så rasande! Att hon skulle sitta där nu, det kunde jag ju fetglömma.
Har tvättstuga 13-16 och mellan varven är jag och rensar ogräs på uteplatsen. Det var inte lite där! Fasen vad det sitter ordentligt dessutom... Sen ska jag gå igenom köksskåpen och styra upp Norpans garderob som ser ut som en tornado tagit genvägen igenom.
Vad fan har det tagit åt vädret? Vintern var en mardröm och inte blev sommaren "bättre".. Som om inte sommaren i fjol var hemsk nog, och då var jag dessutom höggravid. Hur jag överlevde, det vet jag inte.

Några dagar kvar, sen fyller tösen 1 år! Vart har året tagit vägen? På måndag.. Jösses, läskigt.
Söndagen därpå ska vi ha kalas, blir inte så stort, bara några nära och kära, kör på större nästa år.

Nej, nu svamlar jag! Jag ska gå och kyla ner mig innan det är dags för att gå till tvättstugan igen.
Slängen in några bilder istället.

Snark!



Tittar på favoritfilmen



Smoothie är alltid gott!





Kommentarer
Postat av: Madde

det e otroligt att hon kan sitta o se på film, önskar att Melina tyckte ngt på tvn var intressant nog o se på stilla i 5 minuter ens men icke nicke!

2010-06-30 @ 14:58:56
URL: http://tjockisbullen.blogg.se/
Postat av: Mamma

Förstår att hon gillar smoothie, det är ju bara hur gott som helst!

2010-06-30 @ 18:39:49
URL: http://alfalena.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0