Hjälp mig..

Hjälp mig att klara av dagen! Hade ångest inför att lägga mig igår.. Ville inte att morgonen skulle komma snabbare än nödvändigt.. Men till slut insåg jag att jag måste vara någorlunda utvilad för att ha den minsta chans att inte bryta ihop..
Nu på morgonen har vi fotat hela familjen.. Jag, Noor och Mozart, Ramzi, Noor och Mozart, Noor och Mozart, Jag och Mozart, Ramzi och Mozart.. Ja, alla tänkbara kombos på foton med honom..
Försöker intala mig att det bara är tillfälligt.. Att jag kommer se honom snart igen.. Om det fungerar? Inte nämvärt. Har du försökt ljuga för dig själv nån gång? Fungerar inte så bra, eller hur?
Vill inte tänka.. Vill inte känna.. Vill bara få det gjort utan att bryta ihop..

Kommentarer
Postat av: JL

Usch va jobbigt. Hoppas du hittar en fin familj så du kan slappna av. Vi omplacerade vår hund när jag var mindre och det blev så bra, han blev så lugn och tillfreds när det var han som var i fokus och det var lite mer lugn och ro. Det ska nog gå bra ska du se!

2010-06-06 @ 10:46:03
URL: http://ejeojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0