Bebisgalen!

Jag tror jag håller på att bli galen. Jag har verkligen fått bebisar på hjärnan igen. Hela jäkla tiden, tittar med avund på andras magar och blir nästan gråtfärdig när jag ser deras små. Men för tusan! Som om jag inte har fullt upp som det är, jag har redan världens underbaraste lilla vilde, men åh vad jag längtar efter en bebis till!
Ta några djupa andetag nu, jag får lugna ner mig lite. I sinom tid så har jag förhoppningsvis en liten i magen igen, men nu måste jag fokusera på annat! Andas, andas! =P


Där var jag i vecka 32 när jag väntade Norran.. Jag minns hur jag hatade att vara gravid, men i helsike att det går in i skallen på mig nu inte! Trots allt illamående, all foglossning och all gud vet vad så kan jag ändå inte låta bli att längta tills nästa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0